Lezárult az integrált kormányzati ügyfélszolgálati rendszer kialakítása a Közép-magyarországi régióban

„2011. január 3-án indult meg az integrált ügyfélszolgálati rendszer, a Közép-magyarországi Kormányablakok kiépítése az EKOP-3.2.1-10-2010-0001 pályázat keretében.
Olyan rendszer jött létre a modern technológiák biztosította lehetőségeket kihasználva, amely a hagyományos ügyfélszolgálaton túl a kiemelt ügyek tekintetében teljes körű irányított tájékoztatást nyújt az államigazgatási ügyintézés lehetőségeiről. Emellett a szolgáltatásait egységes színvonalon, egyenlő hozzáférést biztosítva nyújtja.

A projekt eredményeként Pest megyében és a fővárosban 7 ügyfélszolgálat jött létre, ahol – egységes arculat mellett – a megyei kormányhivatalok állományába tartozó ügyintézők látják el a feladatokat. Az e projekttel induló egységes kormányzati ügyfélszolgálati rendszer kiépítése hosszú távon lehetővé teszi az ügyintézési kompetenciák teljes integrálását.

Ezzel ügyfélbaráttá teszi a szolgáltatást, és a rendelkezésre álló szűkös anyagi erőforrások takarékosabb és eredményesebb felhasználását teszi lehetővé. A támogatás összege: 151.300.000 Ft, a megvalósítás ideje: 2010.október 1-2011.augusztus 19. volt.”

Forrás:
Lezárult az integrált kormányzati ügyfélszolgálati rendszer kialakítása a Közép-magyarországi régióban, kormany.hu, 2011. szeptember 14.
Az EKOP-3.2.1 jelű kiemelt projekt tervezési felhívás és útmutatója, Nemzeti Fejlesztési Ügynökség

A bejegyzés kategóriája: közigazgatási informatika
Kiemelt szavak: , , , .
Közvetlen link.