Tízezredik látogatóját fogadta a soproni kormányablak

„Csütörtökön köszöntötte tízezredik látogatóját a Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal vezetője Széles Sándor kormánymegbízott – mondta el László Edit, a megyei kormányhivatal főigazgatója…

Bár a megyei közigazgatási szerv korábban sem volt kis intézmény, kormányhivatallá alakítása után valóságos nagyüzemmé nőtte ki magát az elmúlt 11 hónapban – hangzott el a beszélgetés során. „Nehéz feladat volt, de megcsináltuk: kicsi, ám képzett szakértőgárdával láttunk hozzá az integrációnak, törekvéseinket pedig jól fogadták az integrált intézményekben dolgozók is” – mesélte László Edit. A megyei kormányhivatal kormányablakainak látogatottsága az utóbbi időben megnőtt – a soproni kormányablak már ott tart, hogy csütörtökön tízezredik látogatóját fogadta. Eseménydús, kihívásokkal teli egy év volt: költöztünk, működtünk és működtettük az intézményrendszert, pereltünk és pereltek minket, de végül is sikerült az integráció, mondta el a főigazgató asszony.

László Editet arról is kérdezte a műsor vezetője, mi a munkamódszere, aminek segítségével egy ilyen nagy hivatalt is mozgásban, működésben tud tartani. A nyilatkozó válaszul két dolgot emelt ki – szükséges a jó koncepció, az egyértelmű feladat meghatározás és a személyes példa ereje. A szakértelem és a jó célkitűzés mellett nincs olyan kihívás, aminek ne lehetne megfelelni – vélte László, hozzátéve, hogy szívós és következetes munkával, jó szemléletmóddal az egyébként eltérő szocializációjú szakigazgatási szervek között is összhangot lehet kialakítani. László Edit azt is hangsúlyozta, hogy már ősz óta készülnek a megyei intézményrendszer átvételére így remélhetőleg december és január hó folyamán zökkenőmentesen megtörténhet az átadás-átvétel.

A főigazgató elmondása szerint takarékos működésre sarkallja az intézményt: talán ennek is köszönhető, hogy a Győr-Moson-Sopron megyei kormányhivatal egyike annak a háromnak, amelyik ez idáig nem küszködött kifizetetlen számlákkal. A kormányablakokról szólva, László Edit jó példaként emelte ki a győri és soproni kormányablakokat, amelyek már 61 különféle témakörben tudnak segítséget, támogatást nyújtani az érdeklődőknek, reggel nyolctól egészen este nyolcig. „Fontos, hogy egy hivatal ügyfélbarát legyen, hogy onnan jó érzéssel léphessen ki az ember – a kormányablakaink pedig ilyen hivatalok”- fogalmazott László Edit.”

Forrás:
Tízezredik látogatóját fogadta a soproni kormányablak, OrientPress, 2011. december 5.

A bejegyzés kategóriája: közigazgatás:magyar
Kiemelt szavak: , , , , , .
Közvetlen link.