Nagy Webáruház Felmérés 2014

„Idén is folytattuk 2008-ban indított hagyományunkat, és megrendeztük a Nagy Webáruház Felmérést, melynek keretében a hazai webáruházak tulajdonosait kérdeztük meg többek között arról, hogy hogyan alakult a forgalmuk az előző évhez képest, illetve milyen változásokat tapasztaltak 2013-ban.

Az idei felmérésünk rekord nagyságú részvételt eredményezett. A következtetéseket 586 hazai webáruház válasza alapján vontuk le.

A kapott válaszoknak köszönhetően reális képet kaphatunk arról, hogy merre is tart 2014-ben a hazai e-kereskedelem. Hogyan alakulnak a hazai trendek? Mennyire éri meg fejleszteni egy webáruházat? A webáruház-tulajdonosok mely marketing eszközökre, fizetési vagy szállítási módokra esküsznek. Illetve hányan menedzselik napi szinten áruházukat, és azzal hány országban értékesítenek?

Ez mind-mind olyan kérdés amely nem csak bennünket foglalkoztat. A kérdések egy része nyilvánvalóan azokat „izgatja” leginkább, akik még webáruház indítás előtt állnak, más részük azonban egyértelműen azok számára fontos, akik már akár évek óta működtetik webáruházukat. Hiszen ki más lehet a leghatékonyabb húzóerő, mint maga a konkurencia!?

Ha kíváncsi a felmérés eredményeire, az elemzést ide kattintva töltheti le !

Íme egy rövid összefoglaló, hogy mit is tudtunk meg a felmérésből:

  • Nagy Webáruház Felmérés 2014 – eredmények Hogyan változott a webáruházak forgalma 2013-ban?
  • Megéri-e fejlesztetni?
  • Mennyi az átlagos napi látogatottság, tranzakciós érték?
  • Van-e kapcsolat az áruház életkora és a napi látogatottság, vagy akár a konverziós ráta között?
  • A webáruházak hány százaléka méri a konverziós rátát?
  • Ki, mely marketing eszközt tartja a leghatékonyabbnak, és melyiket használja?
  • Hány fő menedzseli webáruházukat napi szinten?
  • Hány országban értékesítenek?
  • Rendelkeznek-e mobilra optimalizált webáruházzal?”

Forrás:
Lezárult a Nagy Webáruház Felmérés 2014; Webshop Experts; 2014. május 26.

A bejegyzés kategóriája: gazdaság
Kiemelt szavak: , , , , , .
Közvetlen link.