Skip to main content
gazdaságközigazgatás: magyar

Átadták az új Budai Ügyfélszolgálati Központot

Szerző: 2015. július 5.No Comments

„Az FKF Nonprofit Zrt. a FŐTÁV-val, a Fővárosi Vízművekkel, a Díjbeszedő Holding Zrt.-vel és a DHK Zrt.-vel együttműködésben ez év nyarától közös, integrált ügyfélszolgálattal várja ügyfeleit a kényelmes és gyors ügyintézés érdekében. A II. kerület, Fő u. 47. szám alatt készülő Budai Ügyfélszolgálati Központ nyitásának tervezett időpontja 2015. július 1. Az egyes szolgáltatók egységes nyitvatartási idővel fogadják majd az odaérkezőket, hetente egy munkanapon későbbi zárással. A közös ügyfélszolgálat előnye, hogy az ügyfelek egy helyen intézhetik ügyeiket többszöri sorban állás nélkül. Az irodában készpénzfizetésre nincs mód, kizárólag bankkártyával történő pénzügyi tranzakciók végrehajtására lesz lehetőség.

Dr. Szeneczey Balázs városfejlesztésért felelős főpolgármester-helyettes köszöntőbeszédében kiemelte, hogy a családbarát városfejlesztésben kulcskérdés az időtényező. Ahhoz pedig, hogy a családok minél több időt tölthessenek együtt, elengedhetetlen az ügyintézésre fordítandó idő minimalizálása. Ennek jeles példája a Budai Ügyfélszolgálati Központ, ahol három közszolgáltató, valamint díjbeszedő és díjhátralék-kezelő cég várja egy fedél alatt a budapesti lakosságot. Az FKF, a FŐTÁV, a Fővárosi Vízművek, a Díjbeszedő és a DHK közös, korszerű, európai színvonalú budai ügyfélszolgálati irodájában ezentúl kényelmesen és hatékonyabban intézhetik közszolgáltatásokkal kapcsolatos ügyeiket, mely nagyban hozzájárul az ügyfél-elégedettség növeléséhez és ezáltal egy élhetőbb, családbarátabb főváros kialakításához.

[Dr. Mitnyan György] Kiemelte, nem csak a mérés, számlázás, díjfizetés elektronikus rendszeren keresztül történő kezelésére kell gondolni – ami persze magasabb színvonalat, és gazdasági előnyöket is jelent a szolgáltatók számára -, hanem arra is, hogy mindez a személyes ügyféltalálkozások pozitívabb megítélését is nagyban segíti. Úgy vélte, hogy a közműszolgáltatóknak is haladni kell a korral, mert a modern technológiák alkalmazása nem csak lehetőség, de a hosszú távú, fenntartható működés egyik előfeltétele is. Az ügyfélbarát környezet, a magas szintű és gyors kiszolgálás a mára már természetes elvárás az ügyfelektől, és ennek a fogyasztói igénynek felel meg ez az új iroda, ami nagy segítség lesz a fővárosiaknak, köztük a budai ügyfeleknek is – tette hozzá.

A közműcégek fővárosunk pesti oldalán már korábban elindították az ügyfélszolgálati együttműködést. A Fővárosi Vízművek XIII. kerület, Váci út 23-27. szám alatti Központi Ügyfélszolgálati Irodájában már jelenleg is öt vállalat – a Fővárosi Vízművek, a Fővárosi Csatornázási Művek, a FŐTÁV, az FTSZV és a DHK – szolgálja ki ügyfeleit, nyár közepétől pedig az FKF is csatlakozik a pesti irodához.

A tervek között szerepel egy harmadik közös iroda létrehozása is a FŐTÁV XI. kerület, Barázda u. 20-30. szám alatt működő Dél-budapesti ügyfélszolgálatán, ahol a FŐTÁV mellett várhatóan további két közműcég szolgálja majd ki ügyfeleit.

Az érintett ügyfélszolgálati kirendeltségeken „bababarát” ügyintézést is biztosítanak a szolgáltatók, a kisgyermekkel érkező anyukákat és apukákat soron kívül fogadják. Amellett, hogy ügyfél-elégedettség szempontjából számos előnye van az „egykapus” ügyintézésnek, az egyes közszolgáltató cégek részére is jelentős megtakarítást jelent az együttműködés és a közös kommunikáció lehetősége is új távlatokat nyit.”

Szerkesztői megjegyzés: Talán nem túlzott türelmetlenség, ha 2015-ben arra kíváncsi az ember, hogy mikor lesz már digitális, onlájn elérhető az integrált ügyfélszolgálat?
Forrás:
Átadták az új Budai Ügyfélszolgálati Központot; Budapest portál; 2015. június 30.