Az ötvenezredik ügyfél a Martonvásári Kormányablakban

„A martonvásári második generációs kormányablakban is egy helyen intézhetőek az okmányirodai és a kormányablakos ügyek. Az ügyfelek többsége egy alkalommal több kérelmet is benyújt, így a kormányablak nyitásától, 2014. március 6-tól 2016. augusztus 25-ig ötvenezer ügyfél 69 ezer 342 ügyet intézett az ügyfélszolgálaton.

Dr. Koltai Gábor, a Martonvásári Járási Hivatal vezetője és Fabók Lászlóné kormányablak-vezető virágcsokorral és emléklappal köszöntötte Hajdu Gabriella Anna martonvásári lakost, aki gépjármű ügyintézés céljából kereste fel a kormányablakot, ötvenezredik ügyfélként.

A kormányablakban az ügyfelek 85 százaléka okmányirodai ügyet intéz. Ezeknek mintegy 75-80 százaléka személyes okmányok készítésével (pl. személyi igazolvány, vezetői engedély, útlevél) kapcsolatos, 20-25 százaléka pedig gépjárművek tulajdonjog változásának átvezetésével és gépjármű okmányok cseréjével kapcsolatos kérelemmel keresi fel a hivatalt.
A kormányablakos ügyek (az összes martonvásári járási hivatali ügy kb. 15 %-a) nagy részénél családi pótlék, gyes, anyasági támogatás, nyugdíj, TAJ-kártya, tulajdoni lap iránti kérelemmel és tájékoztatás-kéréssel (pl.: hatóságok címe, elérhetősége) fordulnak az ügyfelek.

A kormányablakokban intézhető ügykörök száma az elmúlt években folyamatosan bővült. Jelenleg az ügyfelek több mint ezernégyszáz ügytípus intézéséhez kaphatnak segítséget gyorsan és hatékonyan az integrált ügyfélszolgálatokon, egységes szakmai színvonalon, korszerű informatikai eszközök alkalmazásával…”

Forrás:
Az ötvenezredik ügyfél a Martonvásári Kormányablakban; Fejér Megyei Kormányhivatal; 2016. szeptember 13.

A bejegyzés kategóriája: közigazgatás:magyar
Kiemelt szavak: , , , .
Közvetlen link.