Skip to main content
gazdaságinformáció rövideninformatikaközigazgatás: magyarközigazgatási informatika

A héten olvastuk: válogatás a Közbeszerzési Értesítőben megjelent informatikai és szakpolitikai témájú eljárások eredményeiből – 2018. július 9-július 13.

Szerző: 2018. július 15.No Comments

Ajánlati/Részvételi felhívás

Microsoft licencek szállítása, szoftverkövetés
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/131
Beszerzés tárgya: Árubeszerzés
Hirdetmény típusa: Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája: Nyílt eljárás
Közzététel dátuma: 2018.07.10.
Ajánlatkérő: MVMI Informatika Zrt
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.08.03.
Rövid meghatározás:
Licencszerződés Microsoft Enterprise Agreement szerződés keretében Microsoft licencek szállítására és az ahhoz kapcsolódó licenckövetés biztosítására
MVMI rendelkezik Microsoft Enterprise Agreement (MS EA) szerződéssel. A licencek a MVMI Zrt. és az MVM Csoport személyi számítógépeit, és az összes szerverét lefedik. A licencszerződés 1 éves meghosszabbítása és az új LSP partnert tartalmazó új MS EA biztosítja a jogszabályi előírásoknak megfelelő jogszerű licenchasználatot. A szerződés biztosítja az új licencek beszerzését és a már használt verziók licenckövetését is.
Becsült teljes érték vagy nagyságrend (áfa nélkül): 936.555.229,- Ft
Lásd bővebben

Mobil hang- és adatátviteli szolgáltatás nyújtása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/132
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa: Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája: Tárgyalásos eljárás
Közzététel dátuma: 2018.07.11.
Ajánlatkérő: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.08.08.
Rövid meghatározás:
Mobil hang- és adatátviteli szolgáltatás nyújtása a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság számára, 36 hónapos határozott időtartamra, szolgáltatási szerződés keretében.
Lásd bővebben

Mobil telekommunikációs szolgáltatások (T-177/18)
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/132
Beszerzés tárgya: Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa: Ajánlati/Részvételi felhívás – Közszolgáltatások/2015 EUHL
Eljárás fajtája: Felhívással induló tárgyalásos eljárás
Közzététel dátuma: 2018.07.11.
Ajánlatkérő: Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.07.24.
Rövid meghatározás:
Szolgáltatási szerződés keretében mobil telekommunikációs szolgáltatások igénylése
A közbeszerzés ismertetése:
Szolgáltatási szerződés keretében mobil telekommunikációs szolgáltatás igénylése a következő bontásban és tervezett mennyiségekben:
BKV Zrt. tekintetében:
– 2600 db hang és mobilinternet előfizetés -50%
– 1100 GB/hó telemetria adatforgalom-50%
– 3000 GB/hó adatforgalom -50%
hang és hang+mobilinternet előfizetésenként egy mobil készülékkel, és SIM kártyákkal, 50% alap kategória, 40% közép kategória, 10% felső kategória arányban.
Budapest Közút Zrt. tekintetében:
– 1500 db hang előfizetés -50%
– 200 GB/hó telemetria adatforgalom-50%
– 400 GB/hó adatforgalom -50%
hang és hang+mobilinternet előfizetésenként egy mobil készülékkel, és SIM kártyákkal, 50% alap kategória, 40% közép kategória, 10% felső kategória arányban.
Lásd bővebben

Vezetékes hanginfrastruktúra szolgáltatás T-175/18
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/133
Beszerzés tárgya: Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa: Ajánlati/Részvételi felhívás – Közszolgáltatások/2015 EUHL
Eljárás fajtája: Felhívással induló tárgyalásos eljárás
Közzététel dátuma: 2018.07.12.
Ajánlatkérő: Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.07.23.
Lásd bővebben

Eljárást megindító felhívás

AF – Vöröskereszt infoeszköz
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/132
Beszerzés tárgya: Árubeszerzés
Hirdetmény típusa: Eljárást megindító felhívás/2015 KÉ
Közzététel dátuma: 2018.07.11.
Ajánlatkérő: Magyar Vöröskereszt
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.07.23.
A Magyar Vöröskereszt részére informatikai eszközök és szoftverek beszerzése az EFOP-2.2.15-16-2017-00002 azonosító számú és EFOP-1.3.8-17-2017-00015 azonosító számú projektekben.
A közbeszerzés mennyisége: 1. rész: EFOP-2.2.15-16-2017-00002 azonosító számú projektben a műszaki leírásban részletesen meghatározott 3 db Dell Poweredge t440 dspet440cee01 szervergép
2. rész: EFOP-2.2.15-16-2017-00002 azonosító számú projektben a műszaki leírásban részletesen meghatározott 4 db EPSON EB-U05 projektor
3. rész: EFOP-2.2.15-16-2017-00002 azonosító számú projektben a műszaki leírásban részletesen meghatározott 5 db APC Smart-UPS SMT1000I 1000VA USB szünetmentes tápegység
4. rész: EFOP-2.2.15-16-2017-00002 azonosító számú projektben a műszaki leírásban részletesen meghatározott, használatra kész 51 db Lenovo V520S SFF asztali számítógép konfiguráció, tartozékokkal együtt, 49 db Lenovo ThinkVision T2224d monitor, 130 db Lenovo V330-15IKB laptop operációs rendszerrel (181 db) és irodai szoftverrel (181 db) együtt.
5. rész: EFOP-1.3.8-17-2017-00015 azonosító számú projektben a műszaki leírásban részletesen meghatározott, használatra kész 22 db Lenovo V520S SFF asztali számítógép konfiguráció, tartozékokkal együtt, és 22 db Natec Genesis H22 headset, 22 db Lenovo ThinkVision T2224d monitor, operációs rendszerrel (22 db) és irodai szoftverrel (22 db) együtt.
6. rész: EFOP-2.2.15-16-2017-00002 azonosító számú projektben 71 db HP Lézer MFP NY/M/S/F Laserjet Pro 200 color multifunkcionális nyomtató (4.1) és EFOP-1.3.8-17-2017-00015 azonosító számú projektekben 11 db HP Lézer MFP NY/M/S/F Laserjet Pro 200 color multifunkcionális nyomtató (4.2)
Lásd bővebben

Tájékoztató az eljárás eredményéről

Matlab licensz beszerzése a BME részére
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/131
Közzététel dátuma: 2018.07.10.
Ajánlatkérő: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Nyertes ajánlattevő: Gamax Laboratory Solutions Kft.
A közbeszerzés rövid ismertetése:
1 db MATLAB Egyetemi Campus (Total Academic Headcount) licensz.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 19.372.860,- Ft
Lásd bővebben

Fenntartható Energia és Klíma Akcióterv (SECAP) kidolgozása, valamint SECAP-ok összefogása a Veszprém Megyei Önkormányzat részére
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/131
Közzététel dátuma: 2018.07.10.
Ajánlatkérő: Veszprém Megyei Önkormányzat
Nyertes ajánlattevő: V-SECAP KONZORCIUM
A közbeszerzés rövid ismertetése:
TOP-3.2.1-16-VE2-2017-00001 azonosító számú „Fenntartható Energia és Klíma akcióterv (SECAP) kidolgozása Veszprém megyében” című pályázat megvalósítása során készítendő „Veszprém megyei önkormányzati SECAP” tartalmazza
– A Veszprém Megyei Önkormányzat által konzorcium-vezetői szinten összefogott és koordinált SECAP kidolgozása a 6 db Helyi Fejlesztési Stratégiával rendelkező vidékfejlesztési közösség számára.
– Konzorciumi tagként részt vevő, 10.000 főnél nagyobb lélekszámú 5 Veszprém megyei város (Ajka, Balatonfüred, Pápa, Tapolca és Várpalota) települési szinten készített SECAP dokumentumainak figyelembe vétele.
– Veszprém megyei önkormányzati SECAP kidolgozását úgy kell megtenni, hogy a szakmai és társadalmi észrevételek folyamatosan figyelembe vételre kerüljenek.
– Folyamatos közreműködés annak érdekében, hogy a kötelező tájékoztatás és nyilvánosság keretében vállaltak teljesüljenek.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 28.937.000,- Ft
Lásd bővebben

eredmény tájékoztató_„IPR SAM-Insights Komplex szoftvergazdálkodási rendszer követés (KBF/00058/2018)”
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/131
Közzététel dátuma:2018.07.10.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Bank
Nyertes ajánlattevő: IPR-Insights Hungary Kft.
A közbeszerzés rövid ismertetése:
Vállalkozási szerződés IPR SAM-Insights Komplex szoftvergazdálkodási rendszer követésre
• Szoftverkövetési szolgáltatás 3 évre. A végponti licencszám jelenleg 2446 örökös licenc 1696 desktop és 450 szerver megoszlásban
• Folyamatos licenc kezelési/gazdálkodási és adminisztrációs (szoftvernyilvántartási) feladatok
• Licencgazdálkodási tevékenyég és üzemeltetés támogatása 12 negyedévre
Opció:
• Eseti opcionális licenc és követés vásárlása (500 db licenc + 2*500 db licenc éves követés)
• Opcionális eseti embernapos támogatási szolgáltatás: 60 mérnöknap
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 50.071.812 ,- Ft
Lásd bővebben

Tájékoztatás az eljárás eredményéről – IT keretmegállapodás alapján 2018/II. negyedévben lebonyolított versenyújranyitásos közbeszerzési eljárások.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/131
Közzététel dátuma: 2018.07.10.
Ajánlatkérő: Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
Nyertes ajánlattevő: WSH Számítástechnikai, Oktató és Szolgáltató Kft.; Sonrisa Informatikai Kft.; Grape Solutions Hungary Zrt.; 4Sales Systems Üzleti Rendszerfejlesztő és Tanácsadó Kft.
Rövid meghatározás:
Keretmegállapodás a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség Európai Uniós támogatásból, valamint hazai forrásból megvalósuló projektjeihez kapcsolódó informatikai fejlesztések és szolgáltatások megvalósítására az ajánlattételi szakaszhoz tartozó közbeszerzési dokumentumban részletezettek szerint.
A keretmegállapodás alapján 2018/II. negyedévben lebonyolított versenyújranyitásos közbeszerzési eljárások.
A közbeszerzés ismertetése:
A KIFÜ által az Országos Széchényi Könyvtár részére „Adat- és alkalmazás konszolídáció” tárgyú szolgáltatás beszerzése
Az Ajánlatkérő részéről igénybe venni kívánt szakértői kapacitások maximális mértéke a szerződés időtartama alatt, melynek 70 %-ra vállal az ajánlatkérő lehívási kötelezettséget
Szakértelem Embernap max.
Rendszerszervező 460
Rendszerintegrációs szakértő 460
Infrastruktúra szakértő 460
Migrációs szakértő 460
Programozó/Programtervező 920
Fejlesztő 1000
Tesztelési szakértő 460
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 188.920.000,- Ft
Lásd bővebben

Informatikai eszközök, kellékanyagok és szoftverek szállítása – tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/131
Közzététel dátuma: 2018.07.10.
Ajánlatkérő: Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetvárosi Polgármesteri Hivatal
Nyertes ajánlattevő: IMG Solution Kft.; Delta Systems Kft.; R+R Periféria Kft.; Nádor Rendszerház Kft.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 178.007.472,- Ft
Lásd bővebben

Adásvételi szerződés valósidejű járműkövetést lehetővé tevő megállóhelyi és járműfedélzeti utastájékoztató rendszer bővítésére szükséges eszközök és szolgáltatások beszerzése tekintetében- Táj. elj. eredm.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/131
Közzététel dátuma: 2018.07.10.
Ajánlatkérő: T-Szol Tatabányai Szolgáltató Zrt.
Nyertes ajánlattevő: New Line Kft.
Rövid meghatározás:
Adásvételi szerződés valósidejű járműkövetést lehetővé tevő megállóhelyi és járműfedélzeti utastájékoztató rendszer bővítésére szükséges eszközök és szolgáltatások beszerzése tekintetében
A közösségi közlekedés megújításával kapcsolatban kialakításra került egy, a vállalatirányítási rendszerrel összekapcsoltan működő, komplex, a járművek valósidejű nyomon követését, forgalomirányítását, menetrendi tervezését célzó központi rendszer, valamint, valósidejű adatokon alapuló utastájékoztatási rendszer, melynek bővítése szükséges
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 109.855.000,- Ft
Lásd bővebben

Szó szerinti jegyzőkönyv készítése gyors- és gépírással az Országgyűlés plenáris, valamint bizottsági üléseiről és egyéb tanácskozásairól (706/2018)
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/132
Közzététel dátuma: 2018.07.11.
Ajánlatkérő: Országgyűlés Hivatala
Nyertes ajánlattevő: Prin és Társa Bt.; Álmos Bt.; CHANTAL-2000 Bt.; CIMÓ-KREA Bt.; CS-PRESS Bt.; Földi Erika egyéni vállalkozó; I love tuk-tuk Kft.; Ipacs és Társa Bt.; Shorthand Bt.; W-NET Informatika Kft.
Rövid meghatározás:
1.Szó szerinti jegyzőkönyv készítése az Országgyűlés plenáris üléseiről:
a)helyszíni rögzítés gyorsírással, a gyorsírók 10 percenként történő váltásával,
b)a rögzített szöveg azonnali áttétele elektronikus formátumba a helyszínen,
c)a lektorált jegyzőkönyv számítógépes hálózaton keresztül történő rendelkezésre bocsátása a Jegyzői Iroda részére
d)A plenáris ülések hanganyagának rögzítése és a gyorsírók, lektorok részére történő rendelkezésre bocsátása a turnusoknak megfelelően.
e)A gyorsírók által a plenáris ülésről készített jegyzőkönyvek lektorálása.
f)A kész jegyzőkönyv átadása elektronikus formában, valamint papír alapú formátumban (kettő példányban).
2.Szó szerinti jegyzőkönyv készítése az Országgyűlés bizottsági üléseiről és egyéb tanácskozásairól:
a)helyszíni rögzítés gyorsírással,
b)a rögzített szöveg áttétele elektronikus formátumba a bizottság által kért határidőn (azonnali, sürgős, normál) belül.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 100.000.000,- Ft
Lásd bővebben

Az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő pályázatkezelő rendszereinek (Online Pályázati Rendszer, UKIR) e-ügyintézésnek való megfelelése érdekében történő-tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/132
Közzététel dátuma: 2018.07.11.
Ajánlatkérő: Emberi Erőforrás Támogatáskezelő
Nyertes ajánlattevő: ORIANA Tanácsadó, Fejlesztő és Szolgáltató Kft.
Rövid meghatározás:
Az EMET alaptevékenysége keretében költségvetési támogatások lebonyolítójaként számos pályázatot és támogatást kezel, amelyek konstrukciójukat, tartalmukat, támogatotti körüket tekintve rendkívül széles skálán mozognak.
A fenti tevékenységhez több, különböző specifikációval rendelkező informatikai rendszert használ a pályáztatás lebonyolítására, a pályázatok nyilvántartására, amelynek alapvető indoka a számos esetben eltérő támogatási struktúra, eltérő pályázati és támogatási feltételek, követelmények.
A pályázatkezelést támogató informatikai rendszerei tekintetében az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015.évi CCXXII.törvényben(a továbbiakban: E-ügyintézési tv.)meghatározott feltételek biztosítása,a jogszabályi kötelezettségnek való megfeleléshez szükséges informatikai fejlesztések megvalósítása az ellátandó szolgáltatási feladat.
Feltételes közbeszerzési eljárás mindkét rész tekintetében.
A beszerzés részekből áll.
1. Az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő UKIR Pályázatkezelő Rendszerének e-ügyintézésnek való megfelelése érdekében történő informatikai fejlesztése.
Ez a részeljárás nem volt sikeres: szerződés/rész odaítélésre került nem
Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
2. Az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő online pályáztatási rendszer (Opr-Effector) pályázatkezelő rendszerének e-ügyintézésnek való megfelelése érdekében történő informatikai fejlesztése
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül):
Érték: 9.240.000,- Ft
Lásd bővebben

Tájékoztató az eljárás eredményéről_”CISCO hálózati eszközök szállítása és támogatása_KBF/012/2018″ tárgyú eljárásban
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/132
Közzététel dátuma: 2018.07.11.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Bank
Nyertes ajánlattevő: T-Systems Magyarország Zrt; 99999 Informatika Kft.; Officium Szolgáltató Kft.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 1.282.091.055,- Ft
Lásd bővebben

Tesztelői keretmegállapodás (KBF/645/2017) – eredménytájékoztató
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/132
Közzététel dátuma: 2018.07.11.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Bank
Nyertes ajánlattevő: DSS Consulting Informatikai és Tanácsadó Kft.; Abesse Informatikai Zrt.; Alvicom Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Rövid meghatározás:
Tesztelői szolgáltatás nyújtása.
A tesztelési szolgáltatás keretében tanácsadás, módszertan kidolgozása, tesztelési tervek, tesztesetek véleményezése és felülvizsgálata, a manuális tesztelési munka megszervezése és koordinálása, manuális tesztelési feladatok végrehajtása, dokumentálása és hibák jelentése, valamint teljesítmény tesztek tervezése,automatizálása, végrehajtás koordinálása, végrehajtása, kiértékelése és dokumentálása az ajánlatkérőnél felmerülő igényekhez igazodó mennyiségben és összetétel szerint a keretmegállapodásban rögzített keretösszeg eléréséig, de legfeljebb a keretmegállapodás hatályba lépésétől számított 48 hónapig.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 150.000.000,- Ft
Lásd bővebben

Tájékoztató – Paks Város térfigyelő rendszerének korszerűsítése, fejlesztése – 2018
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/132
Közzététel dátuma: 2018.07.11.
Ajánlatkérő: Paks Város Önkormányzata
Nyertes ajánlattevő: ERANDO Biztonságtechnikai Tanácsadó és Kereskedelmi Kft.
A közbeszerzés rövid ismertetése:
„Paks Város térfigyelő rendszerének korszerűsítése, fejlesztése – 2018” adásvételi szerződés keretében.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 31.890.417,- Ft
Lásd bővebben

Tűzjelző rendszer, oltórendszer, video rendszer, behatolásjelző és beléptető rendszer és felügyeleti rendszer karbantartása, hibaelhárítási szolgáltatással együtt – Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/132
Közzététel dátuma: 2018.07.11.
Ajánlatkérő: ELI-HU Kutatási és Fejlesztési Nonprofit Közhasznú Kft.
Nyertes ajánlattevő: Pentolt Kft.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 29.510.000,- Ft
Lásd bővebben

Tájékoztató az eljárás eredményéről- Portfólió és alrendszerei (köztük a KÉR – EUKIR) továbbfejlesztése, valamint a KÉR – EUKIR rendszer támogatása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/133
Közzététel dátuma: 2018.07.12.
Ajánlatkérő: MFB Magyar Fejlesztési Bank Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: NORG Számítástechnikai Rendszerház Kft.
Rövid meghatározás:
Vállalkozási keretszerződés keretében az MFB Zrt. Portfolió és alrendszerei (köztük a KÉR-EUKIR) továbbfejlesztéséhez 1256 nap egyedi igény szerint lehívható szakértői embernap keret biztosítása a dokumentáció részét képező követelményspecifikációban részletezettek szerint, valamint a KÉR -EUKIR alrendszer informatikai támogatása 2019. 01.01. – 2020.12.31-ig terjedő időszakra.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 149.280.000,- Ft
Lásd bővebben

Az Országos Széchényi Könyvtár Integrált Könyvtári Információs Rendszerének kialakítása projekt keretében digitalizálást támogató keretrendszer és a Digitalizáló Központ működéséhez szükséges digitalizáló eszközök beszerzése.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/133
Közzététel dátuma: 2018.07.12.
Ajánlatkérő: Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
Nyertes ajánlattevő: XEROX Magyarország Kft.; Silicon Computers Kft.
Rövid meghatározás:
Az Országos Széchényi Könyvtár Integrált Könyvtári Információs Rendszerének kialakítása projekt keretében digitalizálást támogató keretrendszer és a Digitalizáló Központ működéséhez szükséges digitalizáló eszközök beszerzése.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 547.839.190,- Ft
Lásd bővebben