Skip to main content
gazdaságközigazgatás: magyarközigazgatási informatika

A héten olvastuk: válogatás a Közbeszerzési Értesítőben megjelent informatikai és szakpolitikai témájú eljárások eredményeiből – 2018. október 29-október 31.

Szerző: 2018. november 5.No Comments
[Megtartottuk az egyes tételek eredeti helyesírását. Szerk.]

Ajánlati/Részvételi felhívás
PACI, RADIR, WEBNOM, ODS, THOR rsz-k üzemeltetése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/208
Közzététel dátuma: 2018.10.29.
Ajánlatkérő: MVMI Informatika Zrt
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.11.08.
PACI, RADIR, WEBNOM, ODS, THOR rendszerek üzemeltetése az alábbiak szerint:
Hibajavítás és hibaelhárítás nyújtása a PACI, RADIR, WebNom, THOR, ODS rendszerek tekintetében az Oracle -PL/SQL- és PosgreSQL adatbázis-, JBOSS alkalmazás-, JAVA JRE szerver rendszerkomponenseire, az ETL folyamatokra és az adattárházra vonatkozóan, az érintett rendszereken követő módosítások elvégzése, általános szakmai és üzleti konzultáció a fenti rendszerekkel kapcsolatban. A közbeszerzés 12 hónapra vonatkozó havi átalánydíjas üzemeltetési tevékenységet, rendelkezésre állást tartalmaz az öt szolgáltatásra vonatkozóan…A jelen pontban megjelölt rendszerek gázkereskedelmi folyamatokra kialakított szerződéskezelő és árazás támogató, nyilvántartó, gázpiaci igény bejelentő és kereskedelmi visszaigazolást készítő, Gázpiaci NFKP aukciós rendszerek.
Lásd bővebben

InFoRex informatikai szoftversz. támogatás
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/208
Közzététel dátuma: 2018.10.29.
Ajánlatkérő: MVMI Informatika Zrt.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.11.08.
InFoRex Integrált Treasury informatika szoftverrendszer támogatása keretében az alábbi feladatok ellátása:
1) Általános és preventív rendszertámogatás, a „.NET”-ben megírt és MS SQL adatbázist használó Inforex treasury rendszer tekintetében
2) Követés
3) Helpdesk támogatás: hibajavítás, szolgáltatásnyújtás „.NET”-ben megírt és MS SQL adatbázist használó Inforex treasury rendszer tekintetében
Lásd bővebben

IKT eszközök beszerzése EFOP412, EFOP413
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/208
Közzététel dátuma: 2018.10.29.
Ajánlatkérő: Karcagi Tankerületi Központ
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.11.12.
Adásvételi szerződés keretében IKT eszközök és tartozékainak, valamint egyéb műszaki eszközök beszerzése.
1. rész: 22 db interaktív tábla, 44 db projektor, 8 db multifunkciós lézernyomtató, 51 db headset, 69 db átalakító, 6 db vezeték nélküli telefon, 2 db iratmegsemmisítő, 1 db faxkészülék, 2 db multifunkciós fénymásoló, 3 db nagy mobil hangosító, 4 db hordozható audiorendszer, 4 db mikrofon állvány, 4 db mikrofon, 4 db mikrofon kábel, 4 db mikrofon kengyel, 3 db digitális stopper, 1 db nagy teljesítményű multifunkciós színes lézernyomtató és másoló, 5 db projektor konzol, 2 db projektor állvány, 1 db dokumentumkamera
2. rész: 4 db Nyelvi labor rendszer tanári liszensz, 65 db Nyelvi labor rendszer tanulói liszensz
Lásd bővebben

TrIP szoftverkövetése, üzemeltetés támogatása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/209
Közzététel dátuma: 2018.10.30.
Ajánlatkérő: MVMI Informatika Zrt
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.11.09.
TrIP szoftverkövetése, üzemeltetés támogatása, valamint a TrIP alkalmazás teljes körű, magas rendelkezésre állású támogatásának biztosításának az alábbiak szerint:
A Java-ban fejlesztett, Oracle -PL/SQL- adatbázison üzemelő Trading Informatikai Platform éles üzemi, teszt, másodlagos és próba környezet működését, üzemeltetését, javítását az MVMI Zrt. (továbbiakban MVMI) és a jelen közbeszerzési eljárás nyertes ajánlattevője biztosítja az MVM Partner Zrt. számára.
Lásd bővebben

Tájékoztató az eljárás eredményéről

Eredménytájékoztató – VMware termékek beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/208
Közzététel dátuma: 2018.10.29.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Bank
Nyertes ajánlattevő: 99999 Informatika Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság; Officium Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Fix mennyiség: 13 darab VMware vSphere 6 Enterprise Plus for 1 processor license és ehhez tartozó Production Support/Subscription VMware vSphere 6 Enterprise Plus for 1 processor for 2 year (gyártói támogatás).
Opciós mennyiség: Eseti megrendelés alapján szállítandó összesen 27 darab, külön-külön lehívható VMware vSphere 6 Enterprise Plus for 1 processor license és ehhez tartozó Production Support/Subscription VMware vSphere 6 Enterprise Plus for 1 processor for 2 year (gyártói támogatás).
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 55.100.350,- Ft
Lásd bővebben

Eredménytájékoztató – „MEMESE support”
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/208
Közzététel dátuma: 2018.10.29.
Ajánlatkérő: Magyar Államkincstár
Nyertes ajánlattevő: TIGRA Computer- és Irodatechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Szoftverfejlesztési, szervezési feladatok: Fix 100 óra /hó alkalmazásüzemeltetés és szoftverfejlesztés, szervezés + 30% opció
Alkalmazásüzemeltetés-támogatási feladat ellátása (szakértő) személyes jelenléttel havi átalánydíj ellenében: Havi fix 50 óra átalánydíj alapján + 30 % opció
[A nyugdíjbiztosítási ágazat rendszeréről van szó.Szerk.] A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 57.360.000,- Ft
Lásd bővebben

Az Állami Számvevőszék gazdálkodásának ellenőrzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/208
Közzététel dátuma: 2018.10.29.
Ajánlatkérő: Országgyűlés Hivatala
Nyertes ajánlattevő: SZENCZI DIVIZOR Üzletviteli- Tanácsadó és Könyvvizsgáló Korlátolt Felelősségü Társaság
A közbeszerzés tárgya: Vállalkozási szerződés alapján az Állami Számvevőszék 2018-2021. költségvetési évekre vonatkozó gazdálkodásának ellenőrzése, a költségvetési beszámolók könyvvizsgálata és az azokra vonatkozó könyvvizsgálói jelentések és kiegészítő jelentések készítése az Állami Számvevőszékről szóló 2011. évi LXVI. tv. 2. § (4) bekezdése, a Magyar Könyvvizsgálói Kamaráról, a könyvvizsgálói tevékenységről, valamint a könyvvizsgálói közfelügyeletről szóló 2007. évi LXXV. törvény, a Magyar Könyvvizsgálói Kamara által közzétett Standardok, Útmutatók és egyéb hatályos jogszabályok figyelembe vételével.
A közbeszerzés mennyisége: 4 db könyvvizsgálói jelentés elkészítése.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 22.750.000,- Ft
Lásd bővebben

Térfelügyeleti kamerarendszer 13 helyszínen
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/208
Közzététel dátuma: 2018.10.29.
Ajánlatkérő: Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata
Nyertes ajánlattevő: ERANDO Biztonságtechnikai Tanácsadó és Kereskedelmi Kft.
A közrend fenntartása, a közbiztonság javítása, a bűnmegelőzés hatékonyságának növelése érdekében megfogalmazódott az Önkormányzat részéről az az igény, hogy a város területeit térfigyelő kamerákkal lássa el, a meglévő kamerarendszert kiegészítse, a megfigyelést kiterjessze a jelenleg nem megfigyelt területekre is. Jelenlegi 47 kamerából álló rendszer működik a városban. Az élő kép továbbítása a központba rádiófrekvenciás átjátszó állomásokon keresztül történik. A központ elhelyezése a Dunaújvárosi Rendőrkapitányságon erre a célra kialakított helyiségben. A központban elhelyezett 2 db munkaállomás 60 db kamera működtetését teszi lehetővé.
Jelen eljárás keretében az ajánlattevők 13 db új nagyfelbontású, színes képet adó, éjjellátó dóm kamera új helyre, új oszlopra való telepítésére, a meglévő kamera rendszerbe való beintegrálására, +1 db új munkaállomás kiépítésére, kialakítására tehetnek ajánlatot.
A munkaállomás követelményeit a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 41.752.742,- Ft
Lásd bővebben

Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/209
Közzététel dátuma: 2018.10.30.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Bank
Nyertes ajánlattevő: WSH Számítástechnikai, Oktató és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
A Magyar Nemzeti Bankban adatszivárgás megfigyelésére, valamint megelőzésére jelenleg a Symantec Data Loss Protection rendszer üzemel. A rendszer üzemeltetéséhez szükséges licenszek lejárata miatt esedékessé vált azok megújítása. A beszerzendő licencek az alábbiak: termék kód: DLP-OSE1-NEW mennyiség: 2 időtartam: 3 év és termék kód: DLP-ES-NEW-1K-2500 mennyiség: 1200 időtartam: 3 év.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 18.387.450,- Ft
Lásd bővebben

Tájékoztató hirdetmény – Informatikai és elektroni
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/209
Közzététel dátuma: 2018.10.30.
Ajánlatkérő: Szegedi Tudományegyetem
Nyertes ajánlattevő: Szinva Net Informatikai Zártkörűen működő Részvénytársaság; Exicom Informatika Kereskedőház Kft.; Delta Systems Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlati részek:
1. Raspberry fejlesztőkészlet
2. STM készlet
3. Szenzorok
4. BenQ MH530 hordozható projektor és hozzá tartozó táska
5. TP-LINK TL-ER5120 router
6. Apple MacBook Pro 13″ MNQG2MG/A Ezüst
7. Tárgyalótermi projektor
8. Webkamera: Logitech C930e
9. Ipari notebook: Panasonic Toughbook CF-54
10. Projektor és, interaktív tábla
11. Feleltető és szavazórendszer valamint további eszközök
12. Projektor
13. Hordozható projektorok és további eszközök
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 18.782.087,- Ft
Lásd bővebben